onsdag 26 november 2008

Misslor att beställa!

Äntligen finns boken om Misslor att förhandsbeställa på Neogames webshop. Det har varit många turer med den här boken, de senaste dubbelbokningar av trycktider, sena ändringar i layouten och utbyte av bilder mm.
Men nu finns den alltså att förbeställa. Leverans kommer ske den 16:e December, och förhoppningen är naturligtvis att alla kommer se förträffligheten i att ge bort denna bok till nära och kära, eller varför inte till sig själv. Är farmor inte så intresserad av rollspel så fungerar den utmärkt som estetiskt tilltalande grytunderlägg. Kan kusinbarnet Lisa inte läsa än, så kan hon titta på de fina bilderna och färglägga lite. Perfekt julklapp helt enkelt! ;D

Lev väl!

4 kommentarer:

  1. Coola grejer... Dags o slänga in en beställning nu då! :)

    SvaraRadera
  2. Jag älskar er! La en beställning redan igår morse! Och fan vad snygg framsida då!

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Spelade precis en del av "Av blod komna", och är nästan färdiga med äventyret. Min spelgrupp undrar när vi kan vänta oss att nästa modul till Sylfens Vrede släpps?

    För övrigt skulle jag vilja tillägga att jag upplever att de mer regeltäta böckerna (Vandöda, Mystik och Magi, Sjörövare och Pirater, Krigarserien) ger mycket mer än de tämligen blodfattiga geografiska böckerna (Cirefalien, Asharien, Consaber, o s v). Mer äventyr och regeltäta moduler till folket. Piratboken har redan fått min spelgrupp att börja fundera på en sjöfararkampanj, och bygger spelviljan mycket mer än "bakgrundsmodulerna".

    Keep up the good work annars!

    /cd

    SvaraRadera