söndag 18 januari 2009

Neotech - full speed ahead

Dags för mig att presentera mig. Martin Fröjd aka RipperDoc. Det är alltså jag som med coladarrig hand styr N3-projektet genom nejden, mot framtiden. Med full fart, kan jag nämna. Mycket händer bakom kulisserna; bilder tecknas, loggor och layout fixas, texter skrivs och nylonpiskan viner över våra frilansande proler.

Ni kanske noterar en ny sektion till höger. N3-bloggen har numer infekterat även Neogames. Som den leeta netrunner jag är använde jag social engineering för att få Kim att ge mig root, och nu kan precis vad som helst hända på den här bloggen. Om inte annat kommer ni att kunna se de senaste inläggen från N3-bloggen här bredvid. Allt för att ni bara ska behöva hålla er uppdaterade på ett ställe. Det kallar jag ny teknologi!

2 kommentarer:

  1. Det här är kanske ett bättre ställe att fråga... Rymden i N3, någon plats, eller inte?

    SvaraRadera
  2. Se mina svar här: http://n3.nogo.se/2008/11/04/vad-som-inspirerar-mig-just-nu/#comment-179

    SvaraRadera